כללי הזהב לבחירת חברת הובלות

מערכת שורש  יט כסליו, תשעח  12/7/2017

מעבר הדירה מתקרב, אתם כבר מתחילים לארוז וגם הילדים נרתמו למשימה החשובה הזו- איך מוצאים הובלה?
.......................

כללי הזהב לבחירת חברת הובלות
מעבר הדירה מתקרב, אתם כבר מתחילים לארוז וגם הילדים נרתמו למשימה החשובה הזו. אלא שעדיין לא לגמרי ברור לכם איך הקרטונים הנערמים יגיעו אל הדירה החדשה אם עדיין לא טיפלתם באחד הנושאים החשובים ביותר שיש: בחירת חברת הובלות. אז רגע לפני שאתם מזמינים חברה כזו או אחרת, הנה כמה נקודות למחשבה שיעזרו לכם לצמצם סיכונים ולהגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם.

1 – המחיר ופרמטרים נוספים
צרכנות חכמה מתחילה בהשוואת מחיר, וזה בהחלט נושא מרכזי מאוד, אבל חשוב לזכור שהוא עשוי גם להטעות. חברה זולה מאוד עשויה לעלות ביוקר אם אין לה ציוד מתאים או צוות מקצועי. כך אתם עשויים לגלות ברגע האמת שההובלה תתארך רק משום שהרכב קטן והצוות איננו מספק, מה שידרוש כמה נגלות. אתם גם עלולים לשלם ביוקר על רכישת פריטים שיישברו או ייהרסו בדרך. מקצועיות וניסיון חשובים לא פחות מהמחיר ולרוב אף יותר ממנו. דרך טובה להשוות בצורה מדויקת בין חברות ולגלות בדיוק מה האופציות היא דרך גט מובינג – אתר חדש למציאות שירותי הובלות. עם כלי השוואה נוח יהיה לכם פשוט יותר לקבוע מה נכון לכם.

2 – הפרטים הקטנים
מצאתם חברת הובלות שהצליחה להרשים אתכם? מעולה. רגע לפני שאתם סוגרים עסקה ולוחצים ידיים בקשו לקבל את ההצעה הזו בכתב, ולו רק כדי שתהיה לכם הוכחה שסיכמתם בדיוק את מה שסיכמתם: את המועד, את הסכום, את התכולה ואת נקודות המוצא והיעד שלכם. אנחנו תמיד מאמינים ביושרה של אחרים, אבל עדיף להימנע מאי נעימויות ולתעד בכתב כל פרט קטן. שני הצדדים ירגישו הרבה יותר נינוחים.

3 – שירות מקצועי
המקצועיות והמחיר קריטיים, ואם קיבלתם הצעה בסכום מופרך או מחברה חסרת מקצועיות אתם ממש לא במקום הנכון. אלא ששני המרכיבים הללו עשויים להאפיל לא פעם על מרכיב נוסף – השירות. אז נכון, כל עוד הצוות עושה את עבודתו נאמנה ומעביר את הציוד ביעילות וללא נזק אתם לא באמת צריכים לראות חיוכים או ברכת בוקר טוב. מצד שני, היום הזה עומד להיות ארוך ומייגע, ואין סיבה שהוא לא יעבור בנעימים. יתרה מכך, צוות שירותי ואדיב יתגמש ככל האפשר, והקשר האישי יכול רק לתרום ללחץ ולמתח שאתם חווים ביום שבו אתם עושים שינוי גדול כל כך. כשאתם מחפשים המלצות, שימו לב גם לשירות, ותנו לו מקום. הוא אולי לא בראש רשימת המטרות שלכם, אבל הוא בהחלט בטופ 3.